Condiții la angajare
La concurs (șef secție) pot candida persoanele care îndeplinesc următoarele condiţii generale și specifice;
Condiţii generale:
- Dețin cetățenia Republicii Moldova;
- Dețin cetăţenia altor state, dar domiciliu în Republica Moldova și permis de lucru în Republica Moldova;
- Cunosc limba română scris și vorbit;
- Sunt în capacitate deplină de exercițiu;
- Au starea de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale, eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- Nu au fost condamnați definitiv pentru săvîrșirea unei infracțiuni, incompatibilă cu exercitarea funcției;
- Îndeplinesc condiţiile de studii prevăzute de lege pentru postul respectiv;
- Îndeplinesc condiţiile specifice pentru ocuparea postului scos la concurs.
Conținutul dosarului la angajare;
- Cerere de înscriere la concurs, (Model cerere);
- Copia actului de identitate;
- Copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări sau instruiri;
- Copie conformă cu originalul a carnetului de muncă sau, după caz, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi în specialitate;
- Cazierul judiciar sau declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează, (anexă nr.2);
- Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare;
- Curriculum vitae;
- Copie a certificatului de căsătorie sau copii după documente care atestă schimbarea numelui în cazul în care candidatul şi-a schimbat numele;
- Referință de la locurile anterioare de lucru.
Notă:Copiile documentelor nominalizate pot fi autentificate de notar sau prezentate împreună cu documentele originale pentru verificarea veridicităţii acestora.
Modalitatea de prezentare a dosarului (direct sau prin email);
Termenul de depunere a dosarelor – 23.08.2024.
Candidaţii depun documentele personal, prin poştă sau e-mail (cu condiţia că candidaţii vor prezenta toate actele în original pentru autentificare).
Numărul de telefon, adresa electronică şi poştală, persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare și de primirea dosarelor.
1) Telefon de contact: 022-24-20-44; Adresa electronică: [email protected] ; [email protected]
2) Adresa poştală: MD 2004, municipiul. Chişinău, bd. Ștefan cel Mare, 190, serviciul resurse umane.
3) Persoana responsabilă de oferirea informaţiilor suplimentare şi de primirea dosarelor – Badia Diana, șefă serviciu în domeniul resurselor umane.